Effective Media przygotuje kampanię promującą pakowane mięso drobiowe
Spółka Effective Media wygrała przetarg Krajowej Rady Drobiarstwa na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej pakowanego mięsa drobiowego. Pokonała w nim siedem konkurencyjnych firm.
Przetarg trwał niespełna miesiąc - wystartował na początku lutego br. KRD nie podaje nazw innych agencji biorących w nim udział.
Effective Media odpowiada za przygotowanie i opracowanie strategii mediowej, media plany oraz zakup mediów do kampanii.
Tegoroczne działania KRD mają być kontynuacją akcji rozpoczętej w ub.r. i zostaną w nich wykorzystane reklamy przygotowane wówczas (odpowiadała za to wybrana w przetargu firma Media Group). W tym roku kampania ma obejmować telewizję, prasę, outdoor, internet oraz punkty sprzedaży. KRD chce rozpocząć ją wiosną br., a drugi etap przeprowadzić jesienią.
Podobnie jak rok temu kampania ma promować mięso pakowane jako jeden z segmentów mięsa drobiowego o podwyższonym standardzie oraz budować świadomość jego zalet i zaufanie konsumentów co do jego jakości. Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,75 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Effective Media przygotuje kampanię promującą pakowane mięso drobiowe