Effective Media obsłuży mediowo kampanię Ministerstwa Środowiska
Spółka Effective Media Solutions zajmie się emisją spotów kampanii na temat znaczenia powietrza dla zdrowia i jakości życia człowieka. Za kreację reklam odpowiadają wybrane wcześniej przez resort agencje Profile i Bringmore Advertising.
Effective Media Solutions wygrało konkurs Ministerstwa Środowiska pokonując w nim 11 konkurentów. Ich nazw jednak nie ujawniono.
Kampanię zaplanowano na wrzesień i październik br. Będzie obejmować radio i telewizję. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowane będą dwa spoty: „Co to jest atmosfera?” i „Sąsiad” - w wersjach 30- i 15-sekundowych, a w radiu reklama pod hasłem „Radość z jazdy”. Na telewizję pójdzie 85 proc. budżetu, na radio pozostałe 15 proc.
Effective Media Solutions zajmie się planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizjach oraz stacjach radiowych. Wartość umowy opiewa na 1,2 mln zł.
Oferta agencji Profile i Bringmore Advertising, które odpowiadają za kreację i produkcję spotów, została wyceniona na 3,5 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Effective Media obsłuży mediowo kampanię Ministerstwa Środowiska