Edyta Kowal odchodzi z Prowly
Z końcem lipca Edyta Kowal, szefowa marketingu Prowly, żegna się z firmą.
Edyta Kowal była związana z Prowly od września 2015 roku, najpierw jako content marketing manager, a od sierpnia ubiegłego roku jako chief marketing officer. Do jej zadań należała koordynacja działań marketingowych firmy w Polsce i na rynkach zagranicznych, w tym budowa strategii i rozwój zespołu.
- Był to niewątpliwie czas największej próby i najmocniejszego skoku kompetencyjnego w mojej karierze - czas, za który jestem wdzięczna, bo dziś z ręką na sercu mogę powiedzieć, że czuję ogromną satysfakcję i spełnienie. A także siłę i wiarę w to, że w marketingu nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych - napisała Kowal na swoim profilu w mediach społecznościowych.
- W związku ze zmianami wewnętrznymi rozpoczynamy rekrutację na nieco inne stanowisko, jednak cały czas do marketingu i na rolę lidera tego działu - przekazała nam Joanna Drabent, CEO & co-founder Prowly w odpowiedzi na pytanie, kto przejmie obowiązki Edyty Kowal w firmie.
Wcześniej Edyta Kowal była redaktor naczelną portalu Proto.pl oraz specjalistką public relations, wspierającą marki Castrol czy Evenea.
Prowly to firma oferująca platformę do content marketingu i działań public relations. W 2017 roku odnotowała 943,9 tys. zł wpływów sprzedażowych, wobec 469,9 tys. zł rok wcześniej. Jednocześnie strata netto zwiększyła się z 1,35 do 2 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Edyta Kowal odchodzi z Prowly