E! Entertainment wprowadza reklamy. Sprzedawać je będzie Polsat Media
Od 1 kwietnia 2014 roku biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w kanale rozrywkowym E! Entertainment. Dotychczas stacja ta nie emitowała reklam na polskim rynku.
E! Entertainment będzie czwartym kanałem należącym do Universal Newtorks International, którego obsługą reklamową zajmie się Polsat Media. Na mocy porozumienia zawartego w ubiegłym roku z tym nadawcą, broker od stycznia obsługuje reklamowo również kanały Universal Channel, 13 Ulica oraz Scifi Universal (więcej na ten temat).
Stacja E! Entertainment nadaje relacje z czerwonego dywanu, programy typu reality show z gwiazdami oraz informacje ze świata rozrywki i popkultury. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział kanału w lutym br. wyniósł 0,01 proc. (dowiedz się więcej).
Obecnie Polsat Media zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego w 39 kanałach telewizyjnych. Spółka reprezentuje również ofertę reklamową telewizji internetowej ipla, a także prowadzi sprzedaż reklam w sieci PRN Polska.
Dołącz do dyskusji: E! Entertainment wprowadza reklamy. Sprzedawać je będzie Polsat Media