„Mam talent!” stracił 310 tys. widzów. Talent-show pozostaje zdecydowanym liderem rynku
Dziesiąta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,56 mln widzów. To o 310 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji formatu nadal jest zdecydowanym liderem rynku.
„Mam talent! 10” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 9 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków tej edycji show (pokazanych do 23 września) wyniosła 2,56 mln osób, co przełożyło się na 18,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz po 18,19 proc. w grupach 16-49 i w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,70 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek talent-show.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 310 tys. widzów. Dziewiątą serię „Mam talent!” po trzech odcinkach śledziło 2,87 mln osób, co przełożyło się na 21,24 proc. udziału w grupie 4+, 20,69 proc. w grupie 16-49 i 20,75 proc. w grupie 16-49.
„Mam talent!” w swoim paśmie pozostaje zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, która ma 11,79 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emituje gł. serwis pogodowy, „Komisarza Alexa” i filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (pasmo filmowe, raz pokazano koncert „Roztańczony PGE Narodowy”; 9,45 proc.), a czwarta - TVP2 (konkurencyjny show „The Voice of Poland”; 8,69 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 drugie miejsce zajmuje Polsat, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie wiekowej 16-59 TVN także pokonuje konkurencję, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, TVP1 i TVP2.
Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” stracił 310 tys. widzów. Talent-show pozostaje zdecydowanym liderem rynku