Dzienniki zyskują dzięki internetowi
Pomimo spadających wpływów z reklam i nakładów w tradycyjnej sferzefunkcjonowania, dla amerykańskich gazet codziennych dobre wieścipłyną z internetu.
Dzięki rosnącej liczbie użytkowników odwiedzających stronyinternetowe amerykańskich dzienników, 37 z nich zdołało przekroczyćpoziom 70 procent rynkowej penetracji - informuje serwis MediaLife, powołując się na dane firmy badawczej The Media Audit.
Dziewięć codziennych gazet w USA notuje również na swoichwitrynach ponad pół miliona internetowych czytelników, którzyjednocześnie nie czytają drukowanych wersji danego tytułu.
Liderem jest tutaj serwis gazety The New York Times z liczbądodatkowych 1.570.400 internautów, którzy nie czytają tradycyjnychwydań tego dziennika. Na drugim miejscu znalazł się internetowyserwis pisma Long Island's Newsday (1.149.500 dodatkowychczytelników w sieci).
Granicę pół miliona przekroczyły tutaj również The New YorkPost, The New York Daily News, The Star Ledger/Jersey Journal, TheChicago Tribune, The Los Angeles Times, The San Francisco Chronicleoraz The Palm Beach Post.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Dzienniki zyskują dzięki internetowi