Dziennik Bałtycki: nowy layout i układ
Od 16 października Dziennik Bałtycki ukazuje się w nowej szacie graficznej.
Wprowadzono zmiany w układzie stron w gazecie. Od drugiej strony pojawiają się „Tematy dnia” – najważniejsze informacje z Pomorza, z kraju i ze świata. Informacje będą uzupełniane komentarzami pomorskich publicystów i opiniami Czytelników, przekazywanymi telefonicznie, pocztą elektroniczną a także przesyłanymi za pośrednictwem sms-ów. Na łamy gazety będą trafiać także opinie wpisywane w internecie.
Po informacjach z kraju i ze świata, w grubszym niż dotychczas wydaniu „Dziennika Bałtyckiego” (40 stron) będą zamieszczane informacje regionalne i lokalne. Gazeta będzie się ukazywać w trzech mutacjach - trójmiejskiej, pomorskiej i słupskiej.
Większy zestaw informacji lokalnych Czytelnicy znajdą w 23 cotygodniowych dodatkach o zasięgu jednego powiatu ukazujących się w każdy piątek z „Dziennikiem Bałtyckim”. W poniedziałki będzie się ukazywał się osobny dodatek sportowy, a w czwartek nowy dodatek – „Zakupy”.
Zmiana layoutu i układu wydawniczego przeprowadzana jest pod hasłem „Wszystko jest w Dzienniku Bałtyckim”. Towarzyszy jej konkurs „Mieszkanie za czytanie”, w którym główną nagrodą jest mieszkanie o wartości ponad 200 tys. zł.
Średnia sprzedaż "Dziennika Bałtyckiego" wyniosła w lipcu 2006 52 827 egz.
Dołącz do dyskusji: Dziennik Bałtycki: nowy layout i układ