„Dzień dobry TVN” straciło widzów, ale pozostało liderem rynku
W zakończonym właśnie sezonie „Dzień dobry TVN” śledziło średnio 603 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. magazyn stracił 60 tys. widzów. TVN w paśmie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” w okresie od 31 sierpnia 2013 roku do 22 czerwca 2014 roku wyniosła 603 tys. widzów. Przełożyło się to na 13,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie magazynu pokazane 2 lutego br., które przyciągnęło przed telewizory 1,34 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki programu to wydania niedzielne.
Trzy topowe odcinki „Dzień dobry TVN”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR% | |
02-02-2014 | 1 337 962 | 16,41% |
27-10-2013 | 1 263 848 | 16,00% |
10-11-2013 | 1 227 301 | 17,11% |
W porównaniu do poprzedniego sezonu „Dzień dobry TVN” straciło 60 tys. widzów. W okresie od września 2012 do czerwca ub.r. magazyn śledziło 663 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 15,08 proc. i 17,87 proc. udziału.
TVN w paśmie emisji „Dzień dobry TVN” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie należało do Polsatu, którego udział wyniósł 10,05 proc. Trzecia była TVP2, która w tym paśmie emitowała gł. konkurencyjny magazyn „Pytanie na śniadanie” (8,98 proc.), natomiast najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (6,16 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR% | SHR% | |
TVN - Dzień Dobry TVN | 602 739 | 13,29% | 16,76% |
Polsat | 455 938 | 10,05% | 10,48% |
TVP2 | 407 431 | 8,98% | 6,87% |
TVP1 | 279 538 | 6,16% | 3,96% |
Program „Dzień dobry TVN” był nadawany w TVN w dni powszednie o godz. 8.00 i w weekendy o 8.30.
Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” straciło widzów, ale pozostało liderem rynku