„Dzień bez kaszlu, noc przespana” w reklamie syropu DexaPico (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa syropu na kaszel DexaPico (produkowanego przez Polpharmę). Akcję przygotowały firmy marketingowe Opus B, Dynamo i Mediacom Warszawa.
Spot pokazuje działanie syropu DexaPico: cierpiąca na suchy, męczący kaszel po zażyciu leku spokojnie przesypia całą noc, a rano budzi się zdrowa i pełna energii. Reklama, skierowana jest przede wszystkim do matek małych dzieci, podkreśla, że żaden inny preparat przeciwkaszlowy nie zapewnia dłuższego działania. Informuje też, że DexaPico można podawać przed snem dzieciom w wieku od dwóch lat.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania jest prowadzona od 5 października, obejmuje największe kanały telewizyjne.
Kreacją spotu zajęła się agencja Opus B, a produkcją - studio filmowe Dynamo. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediacom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Dzień bez kaszlu, noc przespana” w reklamie syropu DexaPico (wideo)