„Dziękuję Ci, Mamo” w kolejnej odsłonie olimpijskiej kampanii Procter & Gamble (wideo)
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej Procter & Gamble pokazującej matki i nawiązującej do igrzysk olimpijskich. Akcję koncern przygotował wspólnie z firmami TAG Worldwide i Mediacom.
Kampania Procter & Gamble związana z olimpiadą przedstawia mamy zawodników. Pierwszy spot, emitowany od kwietnia, pokazywał, jak dużo takie kobiety pomagają swoim dzieciom uprawiającym sport od dzieciństwa. Nowa reklama podkreśla, że dla matek ci sportowcy na zawsze pozostają dziećmi, nawet kiedy startują w igrzyskach i zdobywają medale. W kampanii - prowadzonej pod hasłem „Z dumą wspieramy Mamę” - prezentowane są krótko marki koncernu takie jak Pampers, Vizir, Lenor, Alwaysi Fairy.
>>> 750 godzin transmisji z igrzysk olimpijskich w Londynie w Telewizji Polskiej
- Procter & Gamble za pośrednictwem swoich marek sponsoruje 150 spośród sportowców startujących na olimpiadzie w Londynie - opisuje Marc Pritchard, globalny dyrektor marketingu w koncernie. - W naszej bieżącej kampanii chcemy uhonorować osoby, które pomogły tym sportowcom w podróży do Londynu: ich mamy - dodaje.
>>> 250 godzin transmisji z igrzysk w Londynie w Eurosporcie
W ramach akcji na facebookowym fanpage’u P&G Polska udostępniono aplikację „Dziękuję Ci, Mamo”, za pomocą której użytkownicy mogą dziękować swoim mamom, przesyłając własne nagrania wideo, zdjęcia z podpisami lub tekst, a także zachęcać do tego swoich znajomych. Ponadto uruchomiono serwis dziekujecimamo.pg.com.
Nową reklamę nakręcono w USA i Wielkiej Brytanii, a wyreżyserował ją Daniel Kleinman. W spocie pojawia się ok. 245 dzieci z 16 krajów uprawiających siedem różnych konkurencji olimpijskich. Filmik udostępniono na razie w internecie, natomiast jego emisja w telewizji ruszy równo ze startem olimpiady. Oprócz sieci i telewizji akcja obejmuje prasę. W Polsce za przygotowanie i realizacji kampanię odpowiadają agencja TAG Worldwide (adaptacja kreacji) oraz dom mediowy Mediacom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Dziękuję Ci, Mamo” w kolejnej odsłonie olimpijskiej kampanii Procter & Gamble (wideo)