Dzieci dziękują rodzicom za opiekę w kampanii Ibum Forte (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibum Forte (produkowanego przez Hasco-Lek) w wersji dla dzieci. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency i MEC.
Nowa akcja promująca Ibum Forte w formie zawiesiny dla dzieci ma charakter wizerunkowy. W spocie kilkuletnie dzieci dziękują rodzicom za opiekę i wsparcie, zwłaszcza przy chorobach i innych dolegliwościach. Na końcu reklamy to marka Ibum dziękuje za zaufanie rodzicom, lekarzom i farmaceutom.
Akcja ma na celu zwiększyć świadomość marki wśród grupy docelowej, czyli rodziców małych dzieci, mających powyżej trzech miesięcy życia.
Poprzednia duża kampania Ibum Forte była oparta na spocie, w którym dzieci występowały w króliczych strojach, a promowany preparat symbolizowała malina-przytulanka.
Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i stacjach tematycznych z oferty TVN i Polsatu). Potrwa minimum do końca października.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Dzieci dziękują rodzicom za opiekę w kampanii Ibum Forte (wideo)