SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Działania PR dla Browaru Belgia

Twenty Four Seven PR realizuje nowy projekt dla Browaru Belgia

Agencja Twenty Four Seven PR przygotowuje dla Browaru Belgia magazyn informacyjny. Tym samym rozszerza zakres usług PR świadczonych kieleckiej firmie.

Kwartalnik o tytule "Jasne Fakty" jest skierowany do ludzi związanych z branżą piwną i interesujących się nią, do pracowników browaru, współpracowników, partnerów handlowych. Znajda się w nim piwne ciekawostki, felietony znanych osób, wywiady i kolumny z rozmaitościami, artykuły o Browarze Belgia i współpracujących z nim firmach, o polskim rynku piwnym.

- Ideą "Jasnych Faktów" jest zaprezentowanie Browaru Belgia jako ważnego gracza na polskim rynku piwnym - mówi Rafał Modzelewski, account manager w Twenty Four Seven PR, odpowiedzialny za projekt. - Dzięki szybkiemu wzrostowi w ciągu ostatnich trzech lat, Browar zdobył czwartą pozycję na rynku. Aby podkreślić dynamizm rozwoju i nowoczesny styl zarządzania, postanowiliśmy wyjść poza mury firmy i zaprezentować jej całe środowisko. Bardzo zależy nam na tym, aby "Jasne Fakty" były atrakcyjne dla przeciętnego odbiorcy, a nie tylko dla osób z branży.

Planowany nakład biuletynu to 2000 egzemplarzy, objętość wynosi 16 stron. Layout wykonała firma AT Advertising & Media.

Jasne Fakty to kolejny magazyn, który agencja Twenty Four Seven PR wydaje dla swoich klientów. Cztery lata temu stworzyła PressMac, pismo wewnętrzne dla pracowników McDonald's Polska, od trzech lat wydaje "W trosce o naturę", zewnętrzny kwartalnik recyklingowy Polskiego Systemu Recyklingu Organizacji Odzysku S.A. Agencja ma na swoim koncie także inne podobne projekty.

Dołącz do dyskusji: Działania PR dla Browaru Belgia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl