SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dział marketingu Ringier Axel Springer w nowej strukturze

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska zakończyło reorganizację działu marketingu, prowadzoną w ostatnich miesiącach przez Joannę Kloskowską, dyrektora marketingu spółki. Od października br. jednostka działa w nowej strukturze.

Joanna Kloskowska Joanna Kloskowska

Nowy dział marketingu Ringier Axel Springer Polska powstał przez połączenie w jedną strukturę organizacyjną trzech obszarów kompetencyjnych: brand marketingu, wsparcia marketingowego oraz eventów i projektów specjalnych.

W ramach brand marketingu funkcjonują zespoły, na czele których stoją marketing managerowie odpowiedzialni za poszczególne marki wydawcy. Za “Fakt” odpowiada Monika Marciniak, za “Forbes” i pisma motoryzacyjne - Agnieszka Milak, za “Newsweek” - Anna Traczewska, za “Przegląd Sportowy” - Alicja Gutowska, a za “Komputer Świat” - Michał Bajerski.

Nowo utworzone stanowisko executive marketing managera objął Mikołaj Komornicki, który dołączył do firmy w czerwcu br. Będzie on odpowiadał za standaryzację pracy w obszarze brand marketingu oraz za projekty specjalne.

Wsparcie marketingowe obejmuje obszar badań i analiz strategicznych, planowanie i zakupy mediów oraz przygotowanie kreacji graficznych do komunikacji marek.

Do działu marketingu dołączył też zespół eventów i projektów specjalnych, który dotychczas prowadził głównie projekty powiązane z miesięcznikiem “Forbes”. Teraz, zespół pod kierownictwem Moniki Antoszczuk, będzie poszukiwał w tym zakresie obszarów rozwoju dla pozostałych marek Ringier Axel Springer Polska.

- Praca naszego działu będzie się koncentrować na wzmacnianiu siły naszych marek, na wspieraniu ich rozwoju oraz realizacji celów, które stoją przed markami we wszystkich kanałach dystrybucji - mówi Joanna Kloskowska, od marca dyrektor marketingu wydawnictwa (więcej na ten temat).

W portfolio RASP są takie tytuły prasowe jak dziennik “Fakt”, tygodniki “Newsweek Polska” i Auto Świat” czy miesięczniki “Forbes” i “Komputer Świat”. Spółka wydaje też serwisy internetowe, m.in. Fakt.pl, Newsweek.pl czy Autoswiat.pl.

Dołącz do dyskusji: Dział marketingu Ringier Axel Springer w nowej strukturze

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Axe
BUUUUUUHAHAHAHA.
0 0
odpowiedź
User
ANJA
W segmencie MOTO taka zmiana?
20 12
odpowiedź
User
babcia henia
Hahahaha - dobra nazwa "zespół (...) i projektów specjalnych" jest tak samo specjalny jak Antoszczuk na jego czele
0 0
odpowiedź