Dyrektorzy i prezesi najczęściej słuchają RMF FM, duży spadek Jedynki
Dyrektorzy i prezesi zdecydowanie najchętniej słuchają RMF FM. Co więcej, stacja ta zanotowała najwyższy wzrost udziału w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania wśród wyższej kadry zarządzającej w grupie wiekowej 15-75 lat w okresie od stycznia do września 2016 roku wyniósł 23 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się on o 2,3 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowała Trójka z udziałem na poziomie 12,9 proc., po wzroście o 1,3 pkt. proc.
Na ostatnią lokatę podium spadło z kolei Radio ZET, którego udział w rynku zmniejszył się o 2,3 pkt. proc. do 12,4 proc.
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Stacja ta zanotowała największy spadek w zestawieniu - o 3,2 pkt. proc. do 8,3 proc.
Słuchalność radia wśród dyrektorów i prezesów | Wszyscy 15-75 | Dynamika | |
styczeń 2015 : wrzesień 2015 | styczeń 2016 : wrzesień 2016 | W pkt. proc. | |
Radio RMF FM | 20,7% | 23,0% | 2,3% |
Trójka | 11,6% | 12,9% | 1,3% |
Radio ZET | 14,7% | 12,4% | -2,3% |
Jedynka | 11,5% | 8,3% | -3,2% |
ESKA | 5,8% | 5,2% | -0,6% |
Audytorium 17 | 4,0% | 4,5% | 0,5% |
Radio TOK FM | 3,4% | 3,8% | 0,4% |
RMF MAXXX | 3,3% | 3,4% | 0,1% |
VOX | 2,7% | 3,0% | 0,3% |
Złote przeboje | 3,5% | 2,8% | -0,7% |
Antyradio | 1,4% | 1,8% | 0,4% |
RMF Classics | 1,7% | 1,8% | 0,1% |
Radio PLUS | 1,5% | 1,4% | -0,1% |
Radio Maryja | 1,2% | 1,1% | -0,1% |
WAWA | 0,8% | 1,0% | 0,2% |
Radio Pogoda | 1,0% | 0,9% | -0,1% |
Dwójka | 0,5% | 0,8% | 0,3% |
ZET GOLD | 0,5% | 0,7% | 0,2% |
Radio Muzo.fm | 0,4% | 0,6% | 0,2% |
Polskie Radio 24 / do 2016-08 Czwórka | 1,3% | 0,5% | -0,8% |
Radio ZET CHILLI | 1,0% | 0,5% | -0,5% |
Rock Radio | 0,4% | 0,5% | 0,1% |
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w III kwartale 2016 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.
Dołącz do dyskusji: Dyrektorzy i prezesi najczęściej słuchają RMF FM, duży spadek Jedynki
Czy mówimy o fan-clubach Justina Biebera?
RMF FM to jest radio dla tych, którym jest całkowicie obojętne, czego słuchają, byleby tylko COKOLWIEK brzęczało. No, do tego to radio się nadaje. :D I tylko do tego.
Polskie Radio Jedynka - to jest prawdziwe radio dla myślących i wymagających. :) Dobra muzyka, słuchowiska, lektury, reportaże, wywiady, obszerne audycje informacyjne i publicystyczne, ciekawi goście, porady itd. Po prostu wszystko! :) I tak być powinno, bo w radiu powinno być wszystko, co najlepsze, a nie tylko denna muzyka i wielkie kumulacje. :D Kocham moją Jedyneczkę i nienawidzę RMF FM! :twisted: