Dwutygodniki poradnikowe tracą czytelników. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 302 133 egz. i w porównaniu do kwietnia 2013 roku zmalała o 14,77 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 16,85 proc. do 236 722 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 155 384 egz., po spadku o 19,58 proc.
Za podium uplasował znalazł się „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 140 116 egz., po spadku w skali roku o 20,83 proc. - największym w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 404 975 | 302 133 | 302 133 | 461 500 | 354 558 | 354 510 |
Tina | 368 253 | 236 722 | 236 722 | 426 562 | 284 699 | 284 699 |
Pani Domu | 243 504 | 155 475 | 155 384 | 269 233 | 193 313 | 193 222 |
Naj | 219 940 | 140 116 | 140 116 | 282 404 | 176 979 | 176 979 |
Również i w porównaniu do marca 2014 roku wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu straciła „Pani Domu” - było to 15,98 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 404 975 | 302 133 | 302 133 | 402 000 | 320 542 | 320 542 |
Tina | 368 253 | 236 722 | 236 722 | 372 301 | 268 646 | 268 646 |
Pani Domu | 243 504 | 155 475 | 155 384 | 253 210 | 185 023 | 184 932 |
Naj | 219 940 | 140 116 | 140 116 | 224 871 | 163 825 | 163 825 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe tracą czytelników. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana