Dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
W październiku 2013 roku liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w październiku 2013 roku wyniosła 319 042 egz. i w porównaniu do października 2012 roku zmalała o 17,04 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 23,11 proc. do 236 926 egz. Na trzecim miejscu uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która rok wcześniej była czwarta. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 181 786 egz., po spadku o 11,80 proc.
Natomiast na czwarte miejsce spadł dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który wcześniej był miesięcznikiem. W październiku 2013 roku sprzedawał się średnio w liczbie 125 203 egz. W skali roku jego wynik zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 45,76 proc.
Wirtualnemedia.pl | październik | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 319 042 | 384 593 |
Tina | 236 926 | 308 128 |
Pani Domu | 181 786 | 206 117 |
Naj | 125 203 | 230 810 |
W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 3,89 proc.) pochwalić się mogła „Pani Domu. Z kolei najwięcej stracił w tym ujęciu „Naj” - było to 8,02 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | październik | wrzesień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 319 042 | 327 049 |
Tina | 236 926 | 252 414 |
Pani Domu | 181 786 | 174 984 |
Naj | 125 203 | 136 124 |
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży