Dwutygodniki poradnikowe na minusie po trzech kwartałach. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 334 918 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku spadła o 10,42 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 20,85 proc. do 248 139 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 177 349 egz., po spadku o 17,72 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 150 162 egz., po spadku w skali roku o 23,02 proc. - największym w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | I-III kwartał | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 425 827 | 334 918 | 334 918 | 480 244 | 374 394 | 373 879 |
Tina | 349 159 | 248 139 | 248 139 | 426 999 | 313 511 | 313 506 |
Pani Domu | 253 093 | 177 440 | 177 349 | 283 702 | 215 634 | 215 533 |
Naj | 211 673 | 150 162 | 150 162 | 287 254 | 195 073 | 195 068 |
We wrześniu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do września 2013 roku zmniejszył się o 8,60 proc. do 298 930 egz. Drugie miejsce należało do „Tiny” (204 433 egz.; spadek o 19,01 proc. - największy w rankingu), a trzecie - do „Pani Domu” (149 352 egz.; w dół 14,65 proc.).
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 402 301 | 298 930 | 298 930 | 432 800 | 329 166 | 327 049 |
Tina | 292 464 | 204 433 | 204 433 | 349 904 | 252 414 | 252 414 |
Pani Domu | 231 623 | 149 443 | 149 352 | 270 783 | 175 075 | 174 984 |
Naj | 173 942 | 115 270 | 115 270 | 227 437 | 136 124 | 136 124 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe na minusie po trzech kwartałach. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana