Dwutygodnik 'Przyjaciółka' liderem... tygodników poradnikowych
W lutym 2009 r. trzy z pięciu tygodników poradnikowych miały wyższąsprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Liderem była"Przyjaciółka" (Edipresse Polska), która od lutego ukazywała sięjuż co dwa tygodnie, choć formalnie zarejestrowana była jeszcze wZKDP jako tygodnik.
Sprzedaż ogółem dwóch wydań "Przyjaciółki", które ukazały się wlutym br. (wydano je z numeracją łączoną) wyniosła 616 675 egz. ibyła aż o 229 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ub.r., gdytytuł ten ukazywał się co tydzień - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer), któregosprzedaż w lutym 2009 r. w porównaniu do lutego 2008 r. spadła o 20proc. do 312 380 egz. Trzecie miejsce przypadło "Chwili dla Ciebie"(Wydawnictwo Bauer), która zanotowała spadek o 13 proc. i sprzedałasię w ilości 304 559 egz.
luty | ||||
2009 | 2008 | |||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 683636 | 616675 | 453 884 | 268 638 |
Tina | 450727 | 312380 | 537 257 | 393 948 |
Chwila dlaCiebie | 422455 | 304559 | 488 508 | 350 308 |
Pani Domu | 454300 | 265638 | 437 500 | 212 456 |
Naj | 414069 | 208934 | 368 742 | 186 009 |
Porównanie sprzedaży z lutego 2009 r. do sprzedaży ze stycznia2008 r. pokazuje, że zyskała tylko "Przyjaciółka".
2009/2008 | ||||
luty | styczeń | |||
ZKDP | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 683636 | 616675 | 328277 | 201868 |
Tina | 450727 | 312380 | 456936 | 318175 |
Chwila dlaCiebie | 422455 | 304559 | 430233 | 306492 |
Pani Domu | 454300 | 265638 | 491667 | 314922 |
Naj | 414069 | 208934 | 456005 | 216272 |
Dołącz do dyskusji: Dwutygodnik 'Przyjaciółka' liderem... tygodników poradnikowych