SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dwutygodnik 'Przyjaciółka' liderem... tygodników poradnikowych

W lutym 2009 r. trzy z pięciu tygodników poradnikowych miały wyższąsprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Liderem była"Przyjaciółka" (Edipresse Polska), która od lutego ukazywała sięjuż co dwa tygodnie, choć formalnie zarejestrowana była jeszcze wZKDP jako tygodnik.

Sprzedaż ogółem dwóch wydań "Przyjaciółki", które ukazały się wlutym br. (wydano je z numeracją łączoną) wyniosła 616 675 egz. ibyła aż o 229 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ub.r., gdytytuł ten ukazywał się co tydzień - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer), któregosprzedaż w lutym 2009 r. w porównaniu do lutego 2008 r. spadła o 20proc. do 312 380 egz. Trzecie miejsce przypadło "Chwili dla Ciebie"(Wydawnictwo Bauer), która zanotowała spadek o 13 proc. i sprzedałasię w ilości 304 559 egz.

luty


2009

2008

ZKDPśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemśredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Przyjaciółka683636616675453 884268 638
Tina450727312380537 257393 948
Chwila dlaCiebie422455304559488 508350 308
Pani Domu454300265638437 500212 456
Naj414069208934368 742186 009


Porównanie sprzedaży z lutego 2009 r. do sprzedaży ze stycznia2008 r. pokazuje, że zyskała tylko "Przyjaciółka".

2009/2008


luty

styczeń

ZKDP

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka683636616675328277201868
Tina450727312380456936318175
Chwila dlaCiebie422455304559430233306492
Pani Domu454300265638491667314922
Naj414069208934456005216272

Dołącz do dyskusji: Dwutygodnik 'Przyjaciółka' liderem... tygodników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl