Duże spadki wśród pism młodzieżowych. „Bravo” na czele sprzedaży
W październiku 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 40 447 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 48,56 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z czwartej na drugą pozycję awansował magazyn „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 40,24 proc. do poziomu 17 493 egz.
Na ostatnią lokatę podium (z miejsca drugiego) awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Fun Club”. Jego wynik zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 62,70 proc. do 16 821 egz.
Natomiast z trzeciego na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała w ciągu roku o 57,32 proc. i wyniosła 14 657 egz.
październik |
||||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
114 915 |
40 447 |
40 447 |
149 743 |
78 627 |
78 627 |
Twist |
69 990 |
17 493 |
17 493 |
74 945 |
29 270 |
29 270 |
Fun Club |
74 987 |
16 821 |
16 821 |
89 952 |
45 100 |
45 100 |
Bravo Girl |
54 996 |
14 657 |
14 657 |
74 952 |
34 340 |
34 340 |
W październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. również wszystkie pisma młodzieżowe odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Twist” - było to 41,75 proc.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
październik |
wrzesień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
114 915 |
40 447 |
40 447 |
121 686 |
43 117 |
43 117 |
Twist |
69 990 |
17 493 |
17 493 |
79 986 |
30 031 |
30 031 |
Fun Club |
74 987 |
16 821 |
16 821 |
74 974 |
21 705 |
21 705 |
Bravo Girl |
54 996 |
14 657 |
14 657 |
55 003 |
20 297 |
20 297 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Duże spadki wśród pism młodzieżowych. „Bravo” na czele sprzedaży