Duża widownia nowego teleturnieju muzycznego TVP 2
Pierwsze odcinki nowego teleturnieju muzycznego "Tak to leciało",który od marca emituje TVP 2, oglądało średnio 3,53 mln widzów.Oznacza to, że program cieszy się większą popularnością niżnadawane w tym samym czasie programy TVN i Polsatu, ale przegrywa zpropozycjami Jedynki.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków "Tak to leciało"wyniosła niespełna 3,53 mln widzów - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Zapewniło toTVP 2 mniej więcej 23% udziałów w rynku zarówno w grupie 4+, jak iw komercyjnej 16-49. Ilość widzów oglądających teleturniejprowadzony przez Macieja Miecznikowskiego, wokalistę zespołuLeszczy, zdecydowanie rośnie: pierwszy odcinek show śledziło trochęwięcej niż 3 miliony osób, natomiast trzeci - już ponad 4 milionywidzów.
"Tak to leciało" wyraźnie poprawił też wyniki oglądalności TVP 2w porównaniu z programami emitowanymi w tym paśmie w analogicznymokresie poprzedniego roku, które przyciągały przed telewizorśrednio 2,54 mln widzów, zapewniając Dwójce 15% udziału w grupie 4+(13% w grupie komercyjnej 16-49).
Wszyscy4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
09-03-2008 | 3 087 810 | 19,98% | 19,69% |
16-03-2008 | 3 389573 | 21,48% | 20,31% |
23-03-2008 | 4 140 643 | 28,64% | 28,75% |
średnia | 3 528640 | 23,16% | 22,78% |
Podczas emisji "Tak to leciało" TVP 2 znalazła się na drugimmiejscu pod względem gromadzonej widowni. Liderem pasma była TVP 1nadająca w tym czasie "Wieczorynkę" i "Wiadomości", któreprzyciągały przed ekrany średnio 3,88 mln widzów. Teleturniejwyprzedził natomiast emitowane przez TVN "Fakty", "Sport", "Pogodę"i "Uwagę" (2,23 mln) oraz nadawany w Polsacie koniec pasmainformacyjnego i serial "Daleko od noszy" (1,68 mln).
Wszyscy4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
TVP 1 | 3 881 763 | 10,82% | 25,47% |
TVP 2 - Tak toleciało | 3 528640 | 9,83% | 23,16% |
TVN | 3 226 587 | 8,99% | 21,17% |
Polsat | 1 682746 | 4,69% | 11,04% |
Wśród widzów pierwszych odcinków "Tak to leciało" większośćstanowiły kobiety. Poza tym produkcja gromadziła przed telewizoramigłównie osoby powyżej 60. roku życia oraz mieszkańcówwsi.
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 42,49% | 88 |
Kobiety | 57,51% | 111 | |
Wiek | 4- 9 | 3,62% | 58 |
10-15 | 6,16% | 81 | |
16 - 19 | 3,83% | 62 | |
20 - 24 | 4,83% | 55 | |
25 - 29 | 5,80% | 68 | |
30 - 34 | 6,48% | 82 | |
35 - 39 | 5,87% | 88 | |
40 - 44 | 6,71% | 102 | |
45 - 49 | 7,69% | 99 | |
50 - 54 | 13,45% | 164 | |
55 - 59 | 10,37% | 144 | |
60+ | 25,19% | 137 | |
Wlk.miasta | Wieś | 47,21% | 123 |
< 50 tys. | 21,27% | 89 | |
50-100 tys. | 9,72% | 108 | |
100-200 tys. | 6,76% | 85 | |
> 200 tys. | 15,04% | 72 | |
Zawód | Top management | 4,66% | 56 |
Pracownicyszczebla średniego | 11,92% | 89 | |
Pracownicyfizyczni i rolnicy | 22,16% | 113 | |
Emeryci | 37,28% | 144 | |
Inne | 23,98% | 73 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 52,62% | 119 |
Średnie | 29,30% | 97 | |
Wyższe | 8,30% | 70 | |
Inne | 9,78% | 71 |
Dołącz do dyskusji: Duża widownia nowego teleturnieju muzycznego TVP 2