Duracell reklamuje się w Merlin.pl i Toys4Boys.pl
Pod hasłem "Duracell zasila setkami pomysłów na oryginalny prezent" rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa baterii Duracell. Akcja podkreśla, że są one używane w zabawkach dostępnych w serwisach Merlin.pl i Toys4Boys.pl.
Rozpoczęta właśnie internetowa kampania reklamowa Duracell podkreśla korzyści płynące z używania tych baterii, dostępnych obecnie w specjalnych dużych opakowaniach. Przekaz pod hasłem "Duracell zasila setkami pomysłów na oryginalny prezent" informuje jednocześnie, że produkty są m.in. używane w zabawkach, które można kupić w serwisach Merlin.pl i Toys4Boys.pl.
Akcja jest prowadzona w internecie, obejmując reklamy na portalach (top playery i scroll double billboardy m.in. w Onet.pl i O2.pl), mailing oraz dwie nowe sekcje na stronie duracell.pl. Kreację kampanii - zaplanowanej do Bożego Narodzenia - przygotowała agencja interatywna Hypermedia, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Duracell reklamuje się w Merlin.pl i Toys4Boys.pl