"Drzwi do mieszkania"
To hasło wizerunkowej kampanii marki Porta Drzwi, przygotowanej przez Dział Marketingu firmy Porta KMI Poland i Agencję Reklamową Mr. Bloom z Sopotu.
Kampania ta jest pierwszą z trzech zaplanowanych na 2006 rok. Każda z nich trwać będzie miesiąc. Działania obejmą swoim zasięgiem nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski oraz wybrane tygodniki i dzienniki ogólnopolskie.
Prezentowana w kampanii kolekcja drzwi PORTA NOVA, to propozycja dla tych, którzy cenią sobie elegancję i styl. Atutem kolekcji jest nowoczesne wzornictwo i doskonała okleina Portadur.
Porta KMI Polad powstała w 1992 roku w Bolszewie, w województwie pomorskim. Jest największym producentem drzwi i ościeżnic w Polsce, dbającym o eleganckie i nowoczesne wzornictwo, zgodnie z pojawiającymi się na rynku europejskimi trendami.
Dołącz do dyskusji: "Drzwi do mieszkania"