SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Drugie śniadanie mistrzów” zyskało widzów, ale przegrywało z TVP Info

W sezonie 2010/2011 program Marcina Mellera “Drugie śniadanie mistrzów” oglądało o 40 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. Kanał TVN 24 w czasie emisji talk-show przegrywał jednak z konkurencyjnym TVP Info.

Z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, wynika, że magazyn w okresie od 4 września 2010 roku do 25 czerwca br. śledziło średnio 283 tys. widzów, co przełożyło się na 4,46 proc. udziału w grupie 4+ i 3,32 proc. w 16-49. Najwięcej widzów (917 tys.) miało wydanie z 26 marca br., w którym premier Donald Tusk dyskutował z celebrytami niezadowolonymi z jego rządów (więcej na ten temat).

W sezonie 2009/2010 widownia “Drugiego śniadania mistrzów” była niższa i wyniosła 245 tys. widzów, udział TVN 24 w czasie nadawania talk-show uplasował się na poziomie 3,94 proc. w 4+, ale w grupie komercyjnej był wyższy i wyniósł 3,51 proc.

>>> Marcin Meller do PiS-u: “Walcie się skini w garniturach”


W paśmie emisji programu Mellera TVN 24 przez ostatni rok przegrywała z TVP Info, którą śledziło wtedy 310 tys. osób (emitowała ona gł. programy “Eurosąsiedzi”, “Aktywni rodzice” oraz serwis informacyjny) Z kolei oglądalność Polsat News wynosiła w tym czasie 52 tys. widzów.

Magazyn “Drugie śniadanie mistrzów” był najchętniej oglądany przez mężczyzn (chociaż miał minimalnie więcej widzów wśród kobiet), śledziły go też głównie osoby po 45.roku życia, mieszkańcy miast oraz ludzie z wykształceniem średnim i wyższym.

>>> Marcin Meller do PO: “Straciliście wyborcę”

W "Drugim śniadaniu mistrzów" Marcin Meller spotyka się ze znanymi osobami, by dyskutować o polityce, kulturze i bieżących wydarzeniach. Program nadawany jest na żywo z kawiarenki TVN na rogu ulic Hożej i Marszałkowskiej w Warszawie. Talk-show powrócić ma na antenę we wrześniu br.


Widownia “Drugiego śniadania mistrzów”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
04-09-2010 319 970 6,70% 4,88%
11-09-2010 227 555 4,33% 3,53%
18-09-2010 267 629 5,55% 5,68%
25-09-2010 207 073 4,55% 2,67%
02-10-2010 194 358 3,93% 3,08%
09-10-2010 233 125 5,17% 3,84%
16-10-2010 281 021 5,09% 4,12%
23-10-2010 324 712 6,65% 4,79%
30-10-2010 185 993 4,17% 2,88%
06-11-2010 305 369 4,54% 3,72%
13-11-2010 195 042 3,17% 2,15%
20-11-2010 242 387 3,82% 4,03%
27-11-2010 288 278 4,51% 2,52%
04-12-2010 211 885 3,21% 2,97%
11-12-2010 319 025 4,56% 4,85%
18-12-2010 265 269 4,06% 2,76%
25-12-2010 365 808 3,13% 2,82%
01-01-2011 348 295 2,86% 2,08%
08-01-2011 232 419 3,10% 2,49%
15-01-2011 384 958 5,45% 4,09%
22-01-2011 254 516 3,57% 2,60%
29-01-2011 332 092 4,93% 4,64%
05-02-2011 283 404 3,48% 2,54%
12-02-2011 235 605 3,42% 2,00%
19-02-2011 226 679 2,56% 1,73%
26-02-2011 211 460 2,64% 1,47%
05-03-2011 155 894 1,86% 1,08%
12-03-2011 242 982 3,92% 3,27%
19-03-2011 210 198 2,83% 2,52%
26-03-2011 917 701 12,11% 7,75%
02-04-2011 253 781 4,66% 2,59%
16-04-2011 133 106 3,18% 2,19%
23-04-2011 223 139 4,47% 2,74%
30-04-2011 180 248 3,99% 4,14%
07-05-2011 192 849 3,83% 3,18%
14-05-2011 208 598 5,02% 3,04%
21-05-2011 186 947 4,20% 2,92%
04-06-2011 185 644 3,75% 3,51%
11-06-2011 154 163 3,20% 1,62%
18-06-2011 231 766 4,20% 2,95%
25-06-2011 247 332 4,40% 3,37%
Średnia 282 839 4,46% 3,32%



Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Stacja Wszyscy 4+
AMR SHR %
TVP Info 309 070 4,88%
TVN 24 282 839 4,46%
Polsat News 52 098 0,82%


Profil widowni talk-show

 Profil  TVN24 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 49,77% 103
Kobiety 50,23% 97
Wiek 4-9 0,90% 15
10-12 0,58% 18
13-15 0,44% 12
16-17 0,32% 12
18-19 0,42% 14
20-24 1,57% 20
25-29 3,00% 34
30-34 4,50% 55
35-39 6,63% 91
40-44 5,01% 78
45-49 10,11% 145
50-54 11,15% 137
55-59 15,85% 206
60-64 14,31% 244
65+ 25,19% 180
Wlk. miasta Wieś 10,55% 27
< 50 tys. 37,37% 155
50-100 tys. 11,88% 138
100-200 tys. 11,53% 143
200-500 tys. 14,96% 163
> 500 tys. 13,71% 124
Zawód Top management 12,95% 157
Pracownicy średniego szczebla 22,98% 155
Pracownicy fizyczni i rolnicy 10,88% 54
Emeryci 42,51% 167
Inni 10,68% 34
Wykształcenie Podstawowe 25,48% 56
Średnie 50,34% 170
Wyższe 22,27% 184
Inne 1,92% 15


 

Dołącz do dyskusji: “Drugie śniadanie mistrzów” zyskało widzów, ale przegrywało z TVP Info

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
bardzo słaby i nudny program
0 0
odpowiedź
User
TVN - Miszczak = szmira
Kolejny denny ubijacz taniej piany pomiedzy reklamami prowadzony przez amatora Poziom debaty na poziome Playboya a zapraszani mistrzowie pierdza o niczym pomiedzy soba
0 0
odpowiedź
User
ten sam rezultat
Program powinien zmienic nazwe z Drugie sniadanie mistrzów na Sztuka pierdzenia o niczym
0 0
odpowiedź