Druga odsłona księżycowej kampanii pralki Indesit Moon
Indesit Company Polska kontynuuje działania reklamowe dla pralki Moon. Składają się na nie: specjalny projekt internetowy z konkursem, kampania w telewizji oraz działania outdoorowe.
Na portalu gazeta.pl wystartował specjalny serwis promujący pralkę Indesit Moon. Najważniejszą jego częścią jest serial rysunkowy "Faceci z Księżyca" opowiadający o perypetiach domowych mężczyzn i ich... zagadkowych zniknięciach. Jest to kryminał i komedia w jednym. Serial składa się z 5 odcinków, które będą ukazywały się w kolejnych tygodniach. Wraz z pierwszym serialowym odcinkiem na stronie www.facecizksiezyca.pl wystartowały dwa konkursy dla internautów. W pierwszym do wygrania są 3 pralki Indesit Moon.
Ponadto na początku listopada Indesit wznowił emisję księżycowych spotów reklamowych w najważniejszych ogólnopolskich stacjach, m.in. TVN, Polsat, TVP, TVN7 i TV4. Reklamy pralki Indesit Moon znajdują się także na billboardach i siatkach wielkoformatowych w największych miastach w Polsce oraz w magazynach wnętrzarskich i tytułach kobiecych takich jak Dobre Wnętrze", "Cztery Kąty", "Dom i Wnętrze", Avanti", "Twój Styl", "Zwierciadło" i "Claudia".
Kampania w Internecie została przygotowana we współpracy z firmą Digital One. Kreację ATL przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Pr-owo kampanię wspiera agencja Sigma International.
Indesit Company Polska przeznaczył ponad 6 mln złotych na działania reklamowe towarzyszące wprowadzeniu pralki Moon.
Dołącz do dyskusji: Druga odsłona księżycowej kampanii pralki Indesit Moon