Mediaplus, SalesTube, Labcon i Gong z nową kampanią dla Dr.Beckmann
Ruszyła kampania promująca nowy produkt marki Dr.Beckmann - listki piorące Magic Leaves. Obejmuje działania w digitalu, w kinie, na kanałach social media oraz współpracę z influencerami. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected SalesTube oraz agencjami kreatywnymi Labcon i Gong.
Kampania wizerunkowa marki Dr.Beckmann informuje o listkach piorących Magic Leaves.
Za realizację działań komunikacyjnych w Polsce odpowiada agencja Mediaplus, która koordynuje wszystkie działania mediowe prowadzone dla klienta przez agencje Group One w modelu house of communication.
Działania w digitalu obejmują emisję spotów na platformie YouTube i na kanałach VOD oraz formaty rich mediowe, za które odpowiada interdyscyplinarny zespół RichOne, tworzony przez ekspertów mediowych SalesTube oraz kreatywnych Labcon.
Spółka MarTech i e-commerce connected SalesTube odpowiada także za zakup mediów w modelu programatycznym oraz SEM. Działania paid social realizowane są in house przez zespół marketingowy Delta ProNatura - Dr.Beckmann.
Koncept działań influencer marketingowych przygotowała agencja kreatywna Gong. Do kampanii zaangażowanych zostało 7 twórców internetowych, w tym: Clean Blue, Dominika Gwit, Ewa Święcicka, Architekt Porządku, Ten Ojciec z Tik Toka, Kasia Zillman oraz Projekt Home.
Komunikacja uzupełniona została o kampanię kinową w sieci Kinads, gdzie oprócz emisji spotów prowadzona jest akcja specjalna (Happy Seats).
Dołącz do dyskusji: Mediaplus, SalesTube, Labcon i Gong z nową kampanią dla Dr.Beckmann