Dorota Kaźmierczak na czele marketingu Grupy Paradyż
Z początkiem sierpnia Dorota Kaźmierczak objęła stanowisko dyrektora marketingu spółek z Grupy Paradyż. W przedsiębiorstwie pracuje od sześciu lat.
Dorota Kaźmierczak jako dyrektora marketingu Grupy Paradyż odpowiada za koordynację działań marketingowych należących do niej spółek: Ceramiki Paradyż i Paradyż - zarówno w Polsce, jak i na 37 rynkach zagranicznych. Zarządza strukturą złożoną z trzech działów: promocji i reklamy, kreacji i ekspozycji oraz systemów wsparcia sprzedaży. Odpowiada m.in. za spójną tożsamość wizualną firmy i budowanie międzynarodowej świadomości jej marek, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej oraz planowanie i realizację budżetu marketingowego.
Na stanowisku dyrektora marketingu Grupy Paradyż Kaźmierczak zastąpiła Hannę Staśkiewicz-Dziełak. Dalsze plany zawodowe Staśkiewicz-Dziełak nie są na razie znane.
W Grupie Paradyż Dorota Kaźmierczak pracuje od sześciu lat - początkowo jako manager marketingu, następnie jako kierownik działu promocji i reklamy oraz p.o. dyrektora marketingu
począwszy od stanowiska Managera Marketingu, następnie Kierownika Działu Promocji i Reklamy, p.o. Dyrektora Marketingu, a w ostatnim czasie Rzecznika Prasowego.
Dołącz do dyskusji: Dorota Kaźmierczak na czele marketingu Grupy Paradyż