'Dołącz do książkowych pożeraczy'
Wraz z końcem kwietnia agencja Great Open House rozpoczęła dwie akcje promocyjne produktów marki Rama.
Pierwsza zatytułowana „Dołącz do książkowych pożeraczy”, zakłada animację sprzedaży, która jest ekskluzywną częścią dużej akcji wszystkich produktów tej marki, połączoną z wydawaniem książkowych gratisów. Klient za zakup trzech produktów otrzymuje książkę z kolekcji Ramy, polecaną przez Fundację Cała Polska Czyta Dzieciom. Głównym celem akcji jest przede wszystkim wzrost sprzedaży Ramy w okresie intensywnego wsparcia w sieciach i telewizji, oraz komunikacja promocji konsumenckiej „Rama – dołącz do książkowych pożeraczy”.
Druga natomiast jest akcją degustacyjną nowego smaku Ramy - Rama Creme Bonjour Jogurt, a jej celem jest promowanie nowego oraz pozostałych smaków Ramy Creme Bonjour.
„Obie akcje związane są ze sobą jednym kluczem. Łączy je informowanie konsumentów o akcji „Dołącz do książkowych pożeraczy”, dzięki której liczymy przede wszystkim na wzrost sprzedaży produktów marki Rama, ale również wzrost czytelnictwa w Polsce” – mówi Anna Józefowska, Junior Account Executive w Great Open House.
Obie akcje mają zasięg ogólnopolski i potrwają do końca czerwca.
Za przeprowadzenie obu akcji odpowiada agencja Great Open House, wchodząca w skład Grupy Great.
Dołącz do dyskusji: 'Dołącz do książkowych pożeraczy'