„Dołącz do drużyny profesjonalistów” w promocji narzędzi Neo
Grupa Topex zaczyna kampanię marketingową narzędzi ręcznych Neo obejmującą reklamy pod hasłem „Dołącz do drużyny profesjonalistów” i promocję zakupową. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy What, Play Production, Havas Media i Codemedia.
W promocji może wziąć każdy, kto kupi dowolny zestaw kluczy nasadowych Neo. Potem należy zarejestrować swój paragon na stronie neo-tools.com i otrzyma się gratis zestaw narzędzi i akcesoriów Neo. Programem objęte są wszystkie zestawy kluczy nasadowych w walizkach - zarówno nowości, jak i narzędzia figurujące w ofercie marki od wielu lat. Promocja potrwa do końca lipca.
Działania reklamujące akcję są prowadzone pod hasłem „Dołącz do drużyny profesjonalistów”. W spotach występują fachowcy tacy jak elektryk, mechanik czy hydraulik, którzy używają narzędzi Neo w codziennej pracy.
- Naszym celem jest stałe i konsekwentne zwiększanie znajomości i świadomości naszych flagowych marek. Dotychczasowe kampanie pomagały nam w realizacji tych założeń, wierzymy, że i tym razem tak się stanie - komentuje Radosław Fiślak, menedżer marketingu ds. rynku krajowego w Grupie Topex.
Kampania reklamowa od 27 czerwca do 10 lipca będzie prowadzona w telewizji, w kanałach głównych i tematycznych z oferty Polsatu, TVN i TVP (ok. 2,5 tys. emisji spotów). Ponadto zaplanowano działania w prasie branżowej, internecie (na portalach dla mężczyzn, w serwisach społecznościowych i na forach o narzędziach) oraz sklepach (plakaty, woblery oraz wyspy produktowe z tablicami informacyjnymi).
Kreacją spotów telewizyjnych zajęła się agencja What, a produkcją - dom produkcyjny Play Production. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Havas Media (telewizja) i Codemedia (pozostałe media).
Dołącz do dyskusji: „Dołącz do drużyny profesjonalistów” w promocji narzędzi Neo