DoCoMo traci na japońskim rynku
W marcu bieżącego roku, po raz pierwszy od blisko 10 lat, operator NTT DoCoMo zanotował poniżej 50 procent udziałów na japońskim rynku komórkowym.
Na koniec marca NTT DoCoMo miał 53,39 z ogólnej liczby 107,34 miliona japońskich subskrybentów, co dało operatorowi 49,7 procenta udziałów w rynku - informuje serwis CNNMoney.com, powołując się na dane rządowej organizacji Telecommunications Carriers Association.
NTT DoCoMo notuje stały spadek liczby subskrybentów od mniej więcej dwunastu miesięcy, kiedy konkurencyjny Softbank Mobile rozpoczął agresywną wojnę cenową odbierając klientów zarówno liderowi rynku jak i drugiemu KDDI.
Z danych Telecommunications Carriers Association wynika, że na koniec marca KDDI miał 30,34 miliona subskrybentów (28,3 procenta udziałów w rynku), a trzeci Softbank 18,59 miliona (17,3 procenta).
źródło: CNNMoney.com
Dołącz do dyskusji: DoCoMo traci na japońskim rynku