Dobry rok Maxdata
Podsumowanie wyników sprzedaży MAXDATA za 2004 rok
Maxdata Polska, producent markowego sprzętu komputerowego, w 2004 roku zwiększył sprzedaż o 71%. Firma osiągnęła wynik na poziomie 36,6 mln EUR brutto. Plany finansowe Maxdata Polska zostały zrealizowane.
Właściwe proporcje pomiędzy ceną a jakością oferowanego sprzętu spowodowały znaczny wzrost zaufania klientów do produktów Maxdata. Dzięki praktycznym zastosowaniom dostosowanym do potrzeb rynku oraz wysoką wydajnością oferowanego sprzętu wartość sprzedaży wzrosła w stosunku do roku 2003 o 71% i wyniosła 36,6 mln EUR. W 2003 roku sprzedaż produktów Maxdata osiągnęła poziom 21,4 mln EUR brutto. W II półroczu 2004 roku nastąpił dynamiczny wzrost sprzedaży produktów oferowanych pod markami Maxdata: PC, notebooki, serwery oraz monitorów Belinea. Producent zwiększył znacznie udział w rynku monitorów LCD, których w 2004 roku sprzedano 58 739 szt. Szczególną popularnością cieszyły się 17" monitory, których firma sprzedała ponad 30 tys.
"Maxdata Polska w 2004 roku odnotowała dynamiczny wzrost sprzedaży naszych produktów. Rosnące oczekiwania klientów powodują, ze na bieżąco wprowadzamy do oferty najnowsze rozwiązania technologiczne. Dbamy również o najwyższą jakość oferowanych produktów, czego potwierdzeniem jest znak CE. W 2004 roku w segmencie monitorów LCD Belinea jako pierwsza na rynku złamała barierę cenową, proponując swoim klientom nowoczesny i wydajny produkt poniżej tysiąca złotych. Miejmy nadzieję, że trend ten zostanie zachowany i zaowocuje przekraczaniem kolejnych granic cenowych przez produkty Maxdata." - powiedział Jarosław Nowicki - prezes Maxdata Polska
Maxdata będzie aktywnie uczestniczyć procesie zmian trendów w zakresie wprowadzania nowych technologii do sprzętu komputerowego. W 2005 roku firma będzie stawiać przede wszystkim na indywidualność i elastyczność. Skoncentruje się również na dostarczaniu rozwiązań przynoszących konkretne wartości dla klientów, takich jak:
" efektywne korzystanie z posiadanych przez firmę struktur IT
" najwyższa jakość produktu
" trwałą wartość użytkowania w długim okresie czasu
" szybki zwrot kosztów
Profesjonalna współpraca z dystrybutorami oraz partnerami zapewni precyzyjny dobór właściwych komponentów oraz doradztwo i wdrożenie sprzętu.
Wyniki sprzedaży produktów Maxdata w IV kwartale, I i II półroczu oraz w całym 2004 roku:
2004 | PC | Notebook | Serwery | Monitory CRT | Monitory LCD | Monitory LCD Total | |||
‘15 | ‘17 | ‘19 | ‘20 | ||||||
IV Kwartał | 3 523 | 1 706 | 63 | 408 | 7 319 | 19 995 | 3 372 | 143 | 30 829 |
2004 | PC | Notebook | Serwery | Monitory CRT | Monitory LCD | Monitory LCD Total | |||
‘15 | ‘17 | ‘19 | ‘20 | ||||||
I Półrocze | 1 975 | 6 072 | 130 | 7 890 | 5 826 | 1007 | 41 | ||
II Półrocze | 9 073 | 5 732 | 172 | 20 966 | 14 291 | 25 331 | 4148 | 205 | 43 975 |
| 2004 | PC | Notebook | Serwery | Monitory CRT | Monitory LCD | Monitory LCD Total | |||
| ‘15 | ‘17 | ‘19 | ‘20 | ||||||
Razem | 11 048 | 11 804 | 302 | 30 882 | 22 181 | 31 157 | 5 155 | 246 | 58 739 |
Dołącz do dyskusji: Dobry rok Maxdata