„Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Cała Ty” o 57 proc. w dół
W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych utrzymały się „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w sierpniu 2014 roku wyniosła 382 285 egz. W porównaniu do sierpnia 2013 roku zmniejszyła się ona o 2,64 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 348 260 egz., po wzroście o 4,46 proc. - największym w zestawieniu.
Ostatnią pozycję na podium zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był czwarty. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się o 4,39 proc. do 325 315 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 57,06 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca piątego na siódme. Sprzedaż ogółem tego tytułu w sierpniu br. wyniosła 134 983 egz.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady | 515 000 | 382 285 | 382 285 | 540 000 | 392 662 | 392 662 |
Kobieta i Życie | 434 904 | 348 260 | 348 260 | 434 849 | 333 386 | 333 386 |
Świat Kobiety | 409 944 | 325 315 | 325 315 | 439 909 | 311 623 | 311 623 |
Poradnik Domowy | 478 750 | 309 965 | 309 965 | 525 000 | 388 633 | 388 633 |
Claudia | 357 000 | 223 791 | 223 391 | 415 000 | 279 909 | 279 819 |
Olivia | 234 971 | 180 229 | 180 229 | 279 940 | 203 141 | 203 141 |
Cała Ty | 275 000 | 134 983 | 134 983 | 500 000 | 314 354 | 314 354 |
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku wszystkie miesięczniki poradnikowe zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 37,31 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Dobre Rady | 515 000 | 382 285 | 382 285 | 470 000 | 325 709 | 325 709 |
Kobieta i Życie | 434 904 | 348 260 | 348 260 | 434 963 | 304 854 | 304 854 |
Świat Kobiety | 409 944 | 325 315 | 325 315 | 437 744 | 258 886 | 258 886 |
Poradnik Domowy | 478 750 | 309 965 | 309 965 | 374 614 | 259 884 | 259 884 |
Claudia | 357 000 | 223 791 | 223 391 | 356 480 | 211 506 | 211 506 |
Olivia | 234 971 | 180 229 | 180 229 | 224 973 | 131 259 | 131 259 |
Cała Ty | 275 000 | 134 983 | 134 983 | 285 310 | 133 429 | 133 429 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Cała Ty” o 57 proc. w dół