SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Cała Ty” o 57 proc. w dół

W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych utrzymały się „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Dobrych Rad” (Grupa Burda) w sierpniu 2014 roku wyniosła 382 285 egz. W porównaniu do sierpnia 2013 roku zmniejszyła się ona o 2,64 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 348 260 egz., po wzroście o 4,46 proc. - największym w zestawieniu.

Ostatnią pozycję na podium zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był czwarty. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się o 4,39 proc. do 325 315 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 57,06 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca piątego na siódme. Sprzedaż ogółem tego tytułu w sierpniu br. wyniosła 134 983 egz.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2014

2013

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Dobre Rady

515 000

382 285

382 285

540 000

392 662

392 662

Kobieta i Życie

434 904

348 260

348 260

434 849

333 386

333 386

Świat Kobiety

409 944

325 315

325 315

439 909

311 623

311 623

Poradnik Domowy

478 750

309 965

309 965

525 000

388 633

388 633

Claudia

357 000

223 791

223 391

415 000

279 909

279 819

Olivia

234 971

180 229

180 229

279 940

203 141

203 141

Cała Ty

275 000

134 983

134 983

500 000

314 354

314 354


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku wszystkie miesięczniki poradnikowe zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 37,31 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

sierpień

lipiec

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Dobre Rady

515 000

382 285

382 285

470 000

325 709

325 709

Kobieta i Życie

434 904

348 260

348 260

434 963

304 854

304 854

Świat Kobiety

409 944

325 315

325 315

437 744

258 886

258 886

Poradnik Domowy

478 750

309 965

309 965

374 614

259 884

259 884

Claudia

357 000

223 791

223 391

356 480

211 506

211 506

Olivia

234 971

180 229

180 229

224 973

131 259

131 259

Cała Ty

275 000

134 983

134 983

285 310

133 429

133 429

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” liderem miesięczników poradnikowych. „Cała Ty” o 57 proc. w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl