Dobre prognozy dla rynku mobilnej reklamy
Wygląda na to, że rynek mobilnej reklamy nareszcie będzie rozwijaćsię w takim tempie, jakiego eksperci oczekują już od kilku lat.
W latach 2007 - 2012 światowe wydatki na mobilną reklamę mająrosnąć na średnim rocznym poziomie 44 procent i zwiększyć się z 2,6do 16,4 miliarda dolarów - informuje serwis Media Life, powołującsię na prognozę firmy PricewaterhouseCoopers (PwC).
Dla porównania globalny rynek internetowej reklamy ma w 2012roku osiągnąć wartość 104 miliardów dolarów.
Czynnikiem, który w największym stopniu przyczyni się do rozwojumobilnej reklamy, będzie według PwC coraz większy zasięgtechnologii 3G, skutkujący szybszymi prędkości dostępu i rosnącąpopularnością mobilnego internetu.
Biorąc pod uwagę poszczególne regiony świata, w roku 2012największe środki na mobilną reklamę zostaną przeznaczone wregionie Azji i Pacyfiku (5,7 miliarda dolarów), EMEA (Europa,Bliski Wschód i Afryka - 5,2 mld USD) oraz w Ameryce Północnej (4,9mld USD).
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Dobre prognozy dla rynku mobilnej reklamy