Dłoń Heyah reklamuje "śmiesznie niskie ceny" (wideo)
Pod hasłem "Śmiesznie niskie ceny" ruszyła kampania reklamowa nowej oferty Heyah. Akcja, w której główną rolę odgrywa logo tej sieci, promuje wprowadzane w niej niskie stawki za połączenia i SMS-y.
W rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej Heyah występuje czerwona dłoń ze znaku graficznego tej sieci. Logotyp mający ludzką postać wybucha śmiechem, a lektor przedstawia "śmiesznie niskie ceny" wprowadzane przez operatora. W ramach promocji po 50-złotowym doładowaniu konta minuta połączenia do wszystkich sieci oprócz Play kosztuje 25 gr, a SMS-y są darmowe.
Akcja od 16 marca jest prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne), internecie i punktach sprzedaży. Kreację kampanii przygotował zespół marketingu Heyah we współpracy z agencjami G7 i Engine, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Dłoń Heyah reklamuje "śmiesznie niskie ceny" (wideo)