SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dla Ciebie wszystko!” - Empik autopromuje się wizerunkowo

W salonach Empik rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa tej sieci. Wykorzystywane w niej reklamy przygotowała Wika Wojciechowska z Sugar Brand Creative.

Startująca właśnie kampania sieci Empik pokazuje bogactwo jej oferty w zakresie kultury, wiedzy i rozrywki. - W akcji podkreślamy, że każdemu odbiorcy dajemy łatwy i nieograniczony dostęp do całej sfery kultury i jesteśmy w stanie spełnić każdą kulturalną „zachciankę” - przekonuje Katarzyna Skipor, retail marketing manager w Empiku.

Wykorzystywane w kampanii layouty - prezentujące poszczególne segmenty produktowe: książki, muzykę, film, gry, prasę, zabawki i gadżety - są utrzymane w odważnej, energetycznej kolorystyce. Reklamy zaprojektowała Wika Wojciechowska z Sugar Brand Creative, która współpracuje w tym zakresie z Empikiem od 4 lat.

Działania reklamowe w salonach Empik obejmują nośniki takie jak podwieszki B1 i B2, podwieszki z nazwami działów, plakietki dla pracowników oraz owijki na stoły promocyjne. Dodatkowo 100 tys. klientów rozdane zostaną okolicznościowe tatuaże. Akcja potrwa do 20 marca.

Dołącz do dyskusji: „Dla Ciebie wszystko!” - Empik autopromuje się wizerunkowo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m.
ALE OBCIACH
odpowiedź