Disney rozpoczął kampanię nowego kanału
Ruszyła kampania reklamowa nowego kanału Disney XD, której celemjest zaprezentowanie i zbudowanie świadomości marki stacji, a takżeprezentowanych na antenie Disney XD produkcji. Akcja obejmujetelewizję, prasę, internet, kino, outdoor oraz eventy.
W ramach działań pod adresem www.disneyxdcenter.pluruchomiono specjalny serwis internetowy, informujący młodychwidzów o wszystkich zagadnieniach związanych z kanałem jeszczeprzed jego uruchomieniem. Serwis będzie promowany przez kampaniękontekstową AdWords. Równocześnie ze startem kanału zostanieuruchomiona także oficjalna strona disneyxd.pl.
Ponadto na wybranych platformach społecznościowych, w tymYouTube, Facebooku i Twitterze, zostaną wykorzystane wizerunkipostaci, występujących w kluczowych serialach Disney XD - "AaronStone" oraz "Zeke i Luther". Natomiast na komunikatorze Gadu-Gadupojawi się obrandowany licznik, który będzie odmierzał czaspozostały do startu nowego kanału.
Telewizyjna kampania reklamująca nową stację będzie przebiegaćmiędzy 7 a 27 września i będzie realizowana w kanałach TelewizjiPolskiej, TVN, Boomerang, Cartoon Network oraz 4Fun.TV.
Reklamy drukowane ukażą się w sierpniu i wrześniu, wnastępujących tytułach dziecięcych, sportowych oraz branżowych:"Power Rangers", "Spider Man", "Hot Wheels", "Star Wars", "BravoSport", "Bravo", "Telekabel", "Media & Marketing Polska", atakże w magazynie abonentów Cyfry +.
W 53 kinach w 30 miastach zostaną wyświetlone 30-sekundowespoty, firmowane przez Disney XD, przed filmami takimi jak: "ZałogaG", "Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów" oraz "Harry Potter i KsiążęPółkrwi". Dodatkowo w hallach kin zostaną umieszczone standy zwyciętymi sylwetkami postaci z seriali Disney XD.
Częścią kampanii outdoorowej będą obrandowane autobusy (55),widoczne przez cztery tygodnie w ośmiu największych miastach: naŚląsku, w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańskui Szczecinie. Ponadto w centrum stolicy pojawią się dwa wielkieobrandowane banery.
W ramach działań kanał Disney XD został też patronem festiwalusportów ekstremalnych Baltic Games, który odbył się pod koniecsierpnia w Gdańsku i sponsorem deskorolkowej trasy Town Tour,największej imprezy skateboardingowej w Europie Środkowej, któraodbywa się we wrześniu.
Stacja Disney XD ruszy 19 września br. zastępując kanał Jetix.Będzie kierowana przede wszystkim do chłopców w wieku do 6 do 14lat.
Dołącz do dyskusji: Disney rozpoczął kampanię nowego kanału