Discovery liderem, największy wzrost Discovery Science
Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym w marcu br. był Discovery Channel, w czołówce są też dwie inne stacje Discovery Communications. Największy wzrost zanotował kanał Discovery Science.
Średni udział lidera zestawienia – kanału Discovery Channel w rynku w zeszłym miesiącu wyniósł 0,78 proc. i było to o 25,4 proc. więcej niż rok wcześniej.
Drugie miejsce zajęła stacja Animal Planet z udziałem na poziomie 0,30 proc. (wzrost o 9,8 proc.). a trzecią lokatę z udziałem wynoszącym 0,29 proc. zajęła stacja Discovery World (wzrost o 12,5 proc.)
Największy wzrost (o 62,8 proc.) w zestawieniu dotyczył kanału Discovery Science, który w marcu br. miał udział wynoszący 0,28 proc., a największy spadek do 0,14 proc. odnotował kanał Zone Reality (o 26,3 proc.).
Wszyscy 4+ | ||||
marzec | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Discovery | 41 175 | 0,622 | 49 573 | 0,780 |
Animal Planet | 18 302 | 0,276 | 19 277 | 0,303 |
Discovery World | 16 882 | 0,255 | 18 246 | 0,287 |
National Geographic | 16 374 | 0,247 | 17 999 | 0,283 |
Discovery Science | 11 392 | 0,172 | 17 760 | 0,280 |
Planete | 11 473 | 0,173 | 10 139 | 0,160 |
Zone Reality | 12 858 | 0,194 | 9 092 | 0,143 |
Travel Channel | 4 887 | 0,074 | 5 342 | 0,084 |
BBC Knowledge | 4 804 | 0,073 | 4 589 | 0,072 |
TVP Historia | 1 109 | 0,017 | 824 | 0,013 |
W grupie komercyjnej 16-49 liderem w marcu br. była również stacja Discovery Channel z udziałem w rynku na poziomie 1,21 proc., który zanotował wzrost w porównaniu do marca ub.r. o 34,7 proc.
Drugie miejsce zajął kanał Discovery Science, który odnotował największy wzrost (o 89,3 proc.) do 0,44 proc. udziału, a trzecią lokatę zajęła telewizja Discovery World z udziałem wynoszącym 0,39 proc. (wzrost o 20,1 proc.).
Największy spadek oglądalności w tej grupie miała stacja TVP Historia, której udział spadł o 37,5 proc. do minimalnej wartości 0,005 proc.
16-49 | ||||
marzec | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Discovery | 25 461 | 0,897 | 32 397 | 1,208 |
Discovery Science | 6 600 | 0,233 | 11 832 | 0,441 |
Discovery World | 9 295 | 0,328 | 10 576 | 0,394 |
National Geographic | 7 811 | 0,275 | 8 766 | 0,327 |
Animal Planet | 7 985 | 0,281 | 7 850 | 0,293 |
Zone Reality | 6 995 | 0,246 | 5 138 | 0,192 |
Planete | 4 165 | 0,147 | 4 212 | 0,157 |
BBC Knowledge | 2 824 | 0,100 | 2 784 | 0,104 |
Travel Channel | 2 097 | 0,074 | 2 335 | 0,087 |
TVP Historia | 234 | 0,008 | 131 | 0,005 |
Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: Discovery liderem, największy wzrost Discovery Science