Discovery Channel z mpt
Discovery Channel rozpoczęło współpracę z największą i najpopularniejszą korporacją taksówkową w Polsce.
Przez cały okres wakacyjny kierowcy MPT noszą specjalnie wyprodukowane białe koszulki polo z logo Discovery Channel. Akcja swoim zasięgiem objęła 1500 kierowców w czterech kluczowych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Szczecin, Wrocław. Logo Discovery Channel widoczne jest na piersi oraz prawym rękawie, logo MPT na plecach.
„Akcja brandingowa rozpoczęła się w drugiej połowie czerwca i potrwa tak długo jak długo pozwoli na to pogoda. To pierwsza tego typu kampania, którą udało nam się zrealizować. Cieszymy się, iż możemy współpracować z taką stacją i marką jak Discovery Channel. Wierzymy, iż wpłynie to pozytywnie na wizerunek MPT” – powiedział Janusz Deneka, Dyrektor Marketingu MPT.
„Discovery Channel pragnie bezpośrednio docierać do swoich widzów, chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie nasza grupa docelowa. Staramy się każdorazowo dobierać odpowiednie środki przekazu, doceniamy także i te bardziej niekonwencjonalne, niestandardowe, oryginalne. Mamy nadzieję, iż dzięki współpracy z MPT nasza marka będzie jeszcze bardziej widoczna” – powiedział Klaudiusz Gomerski, Press&Marketing Manager CE Discovery Networks Poland.
Dołącz do dyskusji: Discovery Channel z mpt