Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę Mirindy i 7UP
Koncern PepsiCo Polska rozstrzygnął przetarg na długofalową obsługę w digitalu marek napojów Mirinda i 7UP. Wygrała go agencja Digital Kingdom.
Postępowanie przetargowe rozpoczęło się na przełomie października i listopada ubiegłego roku. Brały w nim udział cztery agencje.
Wybrana w przetargu agencja Digital Kingdom zajmie się opracowaniem i egzekucją strategii obecności Mirindy i 7UP w kanałach interaktywnych. Zespół będzie też na bieżąco zarządzać obecnością marek w social mediach (przygotowanie treści, community management wraz z wdrażaniem aktywacji specjalnych).
- Praca dla tak ikonicznych marek, to nobilitacja dla każdej agencji. Jest mi bardzo miło, że nasze podejście strategiczno-kreatywne zostało ocenione, jako najlepiej odpowiadające na potrzeby marek Mirinda i 7UP - komentuje Gustaw Rozmarynowski, new business & account director w Digital Kingdom.
Strony nie zdradzają, na jaki okres podpisano umowę.
Poprzednio obsługą digitalową marek Mirinda i 7UP w digitalu zajmowała się Deloitte Digital. Z kolei agencja K2 Internet wspierała marketera we wprowadzeniu na rynek nowości od 7Up, napoju Lemon Lemon
Dołącz do dyskusji: Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę Mirindy i 7UP