Dialog wybiera agencję ATL/BTL
Trwają przygotowania do jesiennej kampanii promocyjnej firmy Dialog.
Siedem wybranych agencji reklamowych otrzymało zaproszenie do udziału w przetargu ograniczonym na kreację w zakresie ATL i BTL (ze szczególnym uwzględnieniem planowanej na jesień ogólnopolskiej kampanii produktowej) firmy telekomunikacyjnej Dialog.
- Brief trafił do agencji 31 lipca. Na przygotowanie swojej oferty mają czas do 18 sierpnia br. ”Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na 25 sierpnia - przetarg ma przebieg jednoetapowy, bez wyłaniania „krótkiej listy”. Od razu poznamy zwycięzcę, z którym zostanie podpisana umowa ramowa” – mówi Piotr Wawrzynów, Dyrektor Generalny ds. Strategii i Marketingu.
Jesienna odsłona działań promocyjnych skupi się głównie na usługach szerokopasmowego dostępu do Internetu DialNet DSL.
Dołącz do dyskusji: Dialog wybiera agencję ATL/BTL