SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dialog odświeża swoją identyfikację wizualną

Telefonia Dialog ma zmodyfikowane logo i nowy system identyfikacji wizualnej. Zmiany zaprojektowała i wprowadziła agencja Acztery.

W odświeżonym logotypie Telefonii Dialog bumerangi zyskały przestrzenną formę, a czcionka w nazwie firmy jest bardziej oszczędna.

Niewielkiej modyfikacji uległ też kod kolorystyczny znaku, ale nadal dominują w nim kolory pomarańczowy i granatowy.


Jednocześnie Telefonia Dialog rozpoczęła wprowadzanie całościowego systemu identyfikacji wizualnej, obejmującego oryginalne ikony produktowe i spójną kreację materiałów BTL. Nowa szata graficzna ma odzwierciedlać najważniejsze wartości firmy: dostępność, dopasowanie do potrzeb klientów i nowoczesność.

Dialog planuje, że wdrażanie nowej identyfikacji zakończy w I kwartale przyszłego roku. Oprawę przygotowała wrocławska agencja Acztery.

Dołącz do dyskusji: Dialog odświeża swoją identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl