Dialog odświeża swoją identyfikację wizualną
Telefonia Dialog ma zmodyfikowane logo i nowy system identyfikacji wizualnej. Zmiany zaprojektowała i wprowadziła agencja Acztery.
W odświeżonym logotypie Telefonii Dialog bumerangi zyskały przestrzenną formę, a czcionka w nazwie firmy jest bardziej oszczędna.
Niewielkiej modyfikacji uległ też kod kolorystyczny znaku, ale nadal dominują w nim kolory pomarańczowy i granatowy.
Jednocześnie Telefonia Dialog rozpoczęła wprowadzanie całościowego systemu identyfikacji wizualnej, obejmującego oryginalne ikony produktowe i spójną kreację materiałów BTL. Nowa szata graficzna ma odzwierciedlać najważniejsze wartości firmy: dostępność, dopasowanie do potrzeb klientów i nowoczesność.
Dialog planuje, że wdrażanie nowej identyfikacji zakończy w I kwartale przyszłego roku. Oprawę przygotowała wrocławska agencja Acztery.
Dołącz do dyskusji: Dialog odświeża swoją identyfikację wizualną