DHL: Twoja przesyłka w Europie. Jutro przed 12:00
Pod hasłem "Twoja przesyłka w Europie. Jutro przed 12:00" DHLExpress rozpoczął kampanię telewizyjną promującą terminowe usługilotnicze DHL EXPRESS 12 w Europie.
W biznesie czas ma kluczowe znaczenie. Przedstawiają to 3 różnekreacje "Spotkanie", "Absolutnie się zgadzam" i "Tak", w którychwystępują ci sami bohaterowie. Filmiki utrzymane są w konwencjilekkiego absurdu i napięcia znanego każdemu pracownikowi zcodziennego życia biurowego. Ponieważ spoty kończą się tzw. call toaction, podając nr infolinii oraz stronę www wsparciem kampanii sądziałania realizowane przez customer service.
W kampanii wykorzystano spoty różnej długości 30' i dwie 15'. Od1 do 21 grudnia spoty reklamujące usługę DHL EXPRESS 12:00wyemitowane będą w TVP1, TVP2, TVN oraz TVN 24. Kampaniitelewizyjnej towarzyszyć będzie konkurs i mailing do klientówpromujący usługę Express 12 w Europie.
Równolegle z kampanią ruszyła też strona internetowa www.dhltime.pl, na której nowi kliencimogą znaleźć informacje na temat lotniczych doręczeń terminowych iskorzystać z promocji (konkurs dla klientów - za realizacjęprzesyłki DHL EXPRESS 12 w grudniu 2007 lub w styczniu 2008 -nagroda w postaci przewodnika Pascala po wybranym mieście wEuropie).
Kampania "Twoja przesyłka w Europie. Jutro przed 12:00"przygotowana została przez pion komunikacji marketingowej DHLExpress wspólnie z agencją reklamową Ogilvy & Mather dlawszystkich krajów europejskich. Za przygotowanie planu mediowegoodpowiadał dom mediowy Carat.
Dołącz do dyskusji: DHL: Twoja przesyłka w Europie. Jutro przed 12:00