Dentsu uruchamia nowe centrum usług contentowych, na czele Radim Kamenik
Grupa Dentsu CEE, do której należą takie agencje, jak Carat, Amplifi, iProspect uruchamia nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Na czele hubu stanął Radim Kamenik, head of Content Symphony dentsu CEE.
Grupa dentsu stworzyła w regionie CEE nowe centrum świadczenia usług contentowych - hub zajmujący się produkcją kreatywną o nazwie "Content Symphony". Komórka działa w oparciu o szerokie doświadczenie grupy w dziedzinie produkcji kreatywnej, jest też spójna z celem firmy, jakim jest wdrożenie działań funkcjonujących ponad granicami, w oparciu o pracę najlepszych ekspertów z każdego z krajów. Content Symphony CEE skaluje ofertę contentową dentsu w celu dostarczenia klientom treści najwyższej jakości.
Jak podano w komunikacie "Content Symphony jest połączeniem kompetencji 400 ekspertów z oddziałów dentsu CEE (Polska, Czechy, Węgry) współpracujących wspólnie w zakresie produkcji contentu i video, a także UX/UI."
Na czele hub’u stanął Radim Kamenik, head of Content Symphony dentsu CEE raportujący w nowej roli do Krzysztofa Mocka, Poland&CEE head of Creative Service Line oraz Pétera Nováka, COO Czech Republic&Hungary&Slovakia. Będzie on współpracować z Jarosławem Bolińskim, managing directorem w Propeller Studio, Pawłem Wojtakiem, CEE Design Studio directorem oraz Istvánem Busákiem, executive directorem.
- Pandemia przyspieszyła i silniej uwidoczniła, że w poszukiwaniu współpracy i synergii mamy w dentsu coraz mniej granic i coraz więcej możliwości w łączeniu ekspertów z wielu krajów. Content Symphony jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów w zakresie szybkiej, jakościowej i przystępnej cenowo produkcji cyfrowego contentu - mówi Sławomir Stępniewski, CEO klastra dentsu CEE.
Celem Content Symphony jest tworzenie treści, z naciskiem na zwinność produkcji, najwyższą jakość oraz optymalną cenę, a także w oparciu o kreatywność, dane i technologię. Ujednolicenie produkcji kreacji ma pomóc dentsu w Europie Środkowo-Wschodniej w zwiększeniu konkurencyjności grupy.
- Content Symphony to nowy model świadczenia usług w zakresie tworzenia contentu z wykorzystaniem technologii oraz bardzo dużym akcentem na automatyzację, odpowiadający na zmieniające się potrzeby zgłaszane przez globalnych klientów. Docelowo dentsu Content Symphony w regionie CEE będzie jednym z kilku wysoce wyspecjalizowanych centrów dzielących między sobą zasoby, funkcjonujących przy wsparciu globalnych partnerstw w zakresie contentu oraz znormalizowanych platform i narzędzi do tworzenia, przechowywania i dystrybucji treści. Naszą ambicją jest stworzenie najlepszej w swojej klasie oferty opartej na wartościach, która przezwycięży typowe dla naszych klientów wyzwania związane z treścią, takie jak szybkość, zwinność czy zautomatyzowana produkcja seryjna zasobów, przy jednoczesnym zachowaniu personalizacji - mówi Krzysztof Mocek, head of creative, dentsu Central & Eastern Europe, CEO Isobar Poland.
Usługi contentowe w ramach “Content Symphony” w regionie CEE świadczyć będzie: Propeller studio (Polska), Isobar Polska, węgierski oddział Isobar oraz Spectra linked by Isobar (Czechy).
Dołącz do dyskusji: Dentsu uruchamia nowe centrum usług contentowych, na czele Radim Kamenik