SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Delektynka - nowy klub konsumenta Delecty

Delecta uruchomiła klub konsumenta pod nazwą Delektynka, adresowany do wszystkich aktualnych i potencjalnych klientów.

- Głównym celem utworzenia klubu jest zwiększenie świadomości marki wśród jej użytkowników; budowa stałych, pozytywnych relacji z konsumentami, opartych na poznaniu ich preferencji smakowych i oczekiwań wobec produktów - wyjaśnia Justyna Poturalska, specjalista ds. komunikacji w dziale marketingu Delecty Rieber Foods Polska. Działalność klubu konsumenckiego postrzegamy również  jako alternatywną formę pozyskania lojalności klientów oraz źródło informacji o naszej grupie docelowej i dynamice jej zmian. – dodaje Poturalska.

    

Strategia funkcjonowania klubu i pierwsze działania zmierzające do jej realizacji zostały podjęte na początku września ubiegłego roku. W wyniku mailingu zaproszeń do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, w ciągu czterech pierwszych tygodni, chęć uczestnictwa w klubie potwierdziło aż kilka tysięcy osób. Nadsyłane wraz z ankietami zgłoszenia pozwoliły na precyzyjną charakterystykę członków klubu. W przeważającej większości są to kobiety w wieku 25-55 lat, mieszkanki średnich i dużych miast, posiadające dzieci, zainteresowane kuchnią i domem, ceniące tradycje rodzinne.

Bieżąca komunikacja z klubowiczami odbywa się za pośrednictwem „Magazynu Klubu Konsumenta Delektynka” - gazety klubowej w rodzaju poradnika, opracowywanej na potrzeby klubu i dystrybuowanej w obiegu zamkniętym do zarejestrowanych członków. Pierwszy numer miał charakter świąteczny, bożonarodzeniowy. Tematykę artykułów, rodzaj zamieszczanych w magazynie przepisów, porad i konkursów określają preferencje klubowiczów, aktywnie uczestniczących w powstawaniu magazynu. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem kolejnego numeru.
 
Długofalowa strategia funkcjonowania klubu konsumenta została opracowana przez agencję SCH Public Relations we współpracy z działem marketingu Rieber Foods Polska.
Stałą obsługę klubu, obejmującą m. in. prowadzenie bieżącej korespondencji oraz koordynację prac wydawniczych nad magazynem, prowadzi SCH Public Relations.

Dołącz do dyskusji: Delektynka - nowy klub konsumenta Delecty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl