Delecta z wielkanocną kampanią
Ruszyła digitalowa kampania promocyjna cukrów smakowych marki Delecta (należącej do Bakalland). Prowadzą ją Opus B i 38PR & Content Communication.
Działania koncentrują się w internecie. Obejmują wideo na Facebooku i Instagramie z dedykowanym przepisem oraz bumper ads na YouTube. Całość uzupełnia komunikacja PR. Kampania potrwa do końca kwietnia.
- Wielkanoc to zaraz po Bożym Narodzeniu drugi kluczowy sezon dla kategorii dodatków do ciast. To właśnie w tym czasie Polacy jeszcze chętniej spotykają się z bliskimi i celebrują wspólne chwile. Cukier smakowy to nieodzowny element wielu wypieków, bez którego nie wyobrażamy sobie ciasta. Nie zamykamy się jednak tylko na dojrzalszą i doświadczoną kulinarnie grupę odbiorców. Nasze nowe warianty smakowe z pewnością przypadną do gustu również młodszym adeptom sztuki wypieku, stąd decyzja o skoncentrowaniu promocji w kanałach social media marki Delecta - komentuje Monika Rożnowska, starszy kierownik marki Delecta w Bakalland.
Za kreacje oraz aktywności w social mediach marki odpowiada agencja Opus B, zaś za działania PR agencja 38PR & Content Communication.
Dołącz do dyskusji: Delecta z wielkanocną kampanią