Delecta ma nowego Dyrektora Marketingu
Z dniem 1 lipca br. stanowisko Dyrektora ds. Marketingu w Rieber Foods Polska (RFP) objęła Aneta Bura (32 lata).
Bura związana z Delectą od sierpnia 2003 roku.
Długoterminowym celem biznesowym, jaki Aneta Bura stawia sobie na nowym stanowisku, jest dalsza budowa marki Delecta oraz zmiana jej wizerunku z marki słodkiej na markę żywnościową, przy wykorzystaniu potencjału, znajdującego się w kategorii słonych w asortymencie RFP. Równie ważne będzie dla nowego dyrektora zbudowanie silnego i zmotywowanego zespołu, przygotowanego do osiągania wyznaczonych celów, podano w komunikacie.
Aneta Bura ukończyła studia dzienne na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Przed podjęciem pracy w Delekcie, była związana ze szwajcarskim koncernem Hero (lider na rynku dekoracji do ciast, batonów musli oraz żywności dla dzieci).
Dołącz do dyskusji: Delecta ma nowego Dyrektora Marketingu