Decathlon wśród studentów
IMIGe Poland prowadzi kampanię reklamową dla "Decathlonu" - producenta i dystrybutora artykułów sportowych.
Megasklep sportowy zdecydował się przeprowadzić kampanię promującą markę nart „Wed’ze” by Quechua pośród studentów. Kampania ma na celu wzmocnienie sprzedaży sprzętu produkowanego przez Decathlon w sezonie zimowym i przebiega pod hasłami: „Powiedz mi, kim jesteś, a powiem Ci, jaką Wed’ze wybrać” oraz „Przygotuj się na zastrzyk energii w świecie sportów zimowych”.
Plakaty promujące sklep znalazły się na terenie największych polskich uczelni w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, w miastach w których można kupić sprzęt „Wed’ze”. Oferowane przez IMIGe Poland lokalizacje nośników umożliwiają dotarcie do grupy studentów o określonym profilu studiów i bardzo wysoką zauważalność plakatów.
Obok nośników na terenie uczelni wyższych IMIGe Poland posiada w swojej ofercie szeroką gamę nośników reklamowych na terenie obiektów sportowych takich jak pływalnie kryte oraz lodowiska, a także wyciągów narciarskich. Współpracuje także w zakresie reklamy z hipermarketami: Geant i real,- oraz Hypernova.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Decathlon wśród studentów