Dębowe Tarasy reklamują się na papierach wartościowych
Pod hasłem "Pewne jak w żadnym banku" wystartowała kampania reklamowa osiedla Dębowe Tarasy. Materiały wykorzystywane w akcji przypominają papiery wartościowe.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa katowickiego osiedla Dębowe Tarasy podkreśla, że kupno mieszkania to stabilna i zyskowna inwestycja. Taki przekaz wyraża hasło akcji "Pewne jak w żadnym banku" oraz jej kreacja graficzna nawiązująca do wyglądu papierów wartościowych. - Oprócz wartości wizerunkowych, taki motyw stwarza dodatkowe okazji do wykorzystania w działaniach promocyjnych oraz wyróżnia się wśród innych wizualizacji - uzasadnia Marcin Wojtkiewicz-Donhefner, dyrektor ds. komunikacji w firmie Plus Communication, która przygotowała ten projekt.
.
Akcja prowadzona jest na razie w prasie (przede wszystkim
dodatek "Nieruchomości" w "Gazecie Wyborczej"), ale w najbliższym
czasie obejmie również radio i internet, a także działania BTL
(broszury, torby, ulotki rozdawane na targach).
Kreację kampanii zaplanowanej wstępnie na pół roku przygotowała
agencja Plus Communication, a zakupem mediów zajęły się realizujące
tę inwestycję firmy TriGranit i Immoeast.
Dołącz do dyskusji: Dębowe Tarasy reklamują się na papierach wartościowych