SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Debata ośmiu liderów partyjnych mniej popularna od starcia Kopacz-Szydło

Średnio 6,7 mln widzów oglądało w siedmiu kanałach TVP, Polsatu i TVN wtorkową debatę liderów ośmiu komitetów wyborczych. To o 1,3 mln osób mniej niż zgromadziła przed telewizorami poniedziałkowa dyskusja Kopacz-Szydło.

Debata liderów wszystkich zarejestrowanych w całym kraju komitetów wyborczych emitowana była we wtorek 20 października br. między 20.00 a 21.40. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądało ją średnio 6,69 mln widzów, co dało siedmiu kanałom pokazującym starcie kandydatów łączny udział na poziomie 38,79 proc. w grupie wszystkich widzów i 33,62 proc. w grupie 16-49.

Spośród stacji transmitujących program największą oglądalność miała TVP1, którą wybrało średnio 4,24 mln osób, a jej udział wyniósł 24,57 proc. Do TVP Info debata przyciągnęła 940 tys. widzów, do  TVN 24 - 740 tys., a do Polsat News - 330 tys. Program pokazywały też TVP Polonia (200 tys. widzów), Polsat News 2 (130 tys.) oraz TVN24 Biznes i Świat (120 tys.).

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

4 236 407

24,57%

1 513 127

22,09%

TVP INFO

939 364

5,45%

200 773

2,93%

TVN24

735 935

4,27%

283 414

4,14%

Polsat News

331 966

1,92%

98 535

1,44%

TVP Polonia

196 254

1,14%

108 766

1,59%

Polsat News 2

130 283

0,76%

59 962

0,87%

TVN24 Biznes i Świat

116 443

0,68%

38 238

0,56%

suma

6 686 652

38,79%

2 302 815

33,62%

Dla porównania, poniedziałkową debatę Ewy Kopacz z Beatą Szydło, określaną jako „Rozmowa o Polsce”, na antenie tych samych siedmiu kanałów śledziło 8 mln widzów. Przełożyło się to na łączny udział w rynku na poziomie 45,89 proc.

Wtorkowa debata liderów też odbyła się w studiu Telewizji Polskiej. Wzięli w niej udział: Ewa Kopacz (PO), Beata Szydło (PiS), Barbara Nowacka (ZL), Janusz Piechociński (PSL), Ryszard Petru (.Nowoczesna), Paweł Kukiz (Kukiz’15), Janusz Korwin-Mikke (KORWIN) i Adrian Zandberg (Razem).

Trwająca 90 minut dyskusja składała się z trzech rund dotyczących kolejno gospodarki i spraw społecznych, spraw zagranicznych i obronności oraz polityki i ustroju. W każdej przewidziano czas na trzy pytania dziennikarzy. W ostatniej części kandydaci zaapelowali do wyborców o głos na reprezentowane przez nie partie. Audycję prowadzili Diana Rudnik z TVP, Grzegorz Kajdanowicz z TVN i Jarosław Gugała z Polsatu.
 

Dołącz do dyskusji: Debata ośmiu liderów partyjnych mniej popularna od starcia Kopacz-Szydło

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz
Na przyszłość niech prowadzący lepiej się przygotują. Nie chce mi się słuchać stękania i jęczenia Gugały, tylko szybko zadanego pytania i odpowiedzi.
odpowiedź
User
Ekspert
Niezły wybik
odpowiedź
User
M
TVN24 miał na początku problem z dźwiękiem.
odpowiedź