DDB Warszawa wygrywa przetarg Durexa
Agencja reklamowa DDB Warszawa wygrała przetarg na współpracę z marką Durex (Reckitt), kojarzoną głównie z prezerwatywami.
Agencja DDB Warszawa będzie odpowiedzialna za strategię i komunikację lokalną oraz adaptacje materiałów globalnych do największych kampanii Durex.
Agencja współpracuje z marką już od ponad roku, przez ten czas przygotowała szereg kampanii i projektów strategicznych i komunikacyjnych.
W ubiegłym roku przygotowała m.in. akcję „Głośni w łóżku”, która w przewrotny sposób zwracała uwagę na rolę rozmowy w związku.
W projekt zaangażowano cztery pary, w tym jednopłciową (mężczyźni znani w sieci jako Jakub i Dawid).
Kampania wzbudziła kontrowersje, emisji spotu z parą mężczyzn odmówiła TVP.
Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa wygrywa przetarg Durexa