DDB & Tribal: Aleksandra Jurkiewicz pokieruje obsługą klientów, a Joanna Karwowska-Koza strategią
W agencji reklamowej DDB & Tribal Aleksandra Jurkiewicz przejmie zarządzanie działem obsługi klienta, a na stanowisku szefowej działu strategii zastąpi ją Joanna Karwowska-Koz. Roszady wynikają z odejścia Zuzanny Warownej-Toruńskiej do Ogilvy & Mather.
Jako szefowa działu obsługi klienta Aleksandra Jurkiewicz od października oprócz bieżącego zarządzania działem będzie odpowiadać m.in. za wprowadzenie w organizacji pracy agencji zmian w oparciu o metodyki zwinne takie jak Scrum czy Lean Startup, stosowane przez najlepsze startupy.
Z agencją Aleksandra Jurkiewicz związana jest od 2009 roku, poprzednio zarządzała w niej działem strategii. Wcześniej pełniła taką samą funkcję w Publicis Poland. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim i marketing w Chartered Institute of Marketing, Obecnie kończy canadian executive MBA na SGH, wykładała strategię reklamy na studiach podyplomowych z psychologii reklamy na UW oraz efektywność reklamy w Szkole Strategii Marki. Była kilka razy członkinią komitetu Media Trendy i jurorką w Effie Awards.
Zwolnioną przez Jurkiewicz funkcję dyrektor strategii obejmie Joanna Karwowska-Koza, która przez ostatni rok pełniła obowiązki acting strategy directora. Z agencją jest związana od pięciu lat, odpowiadała m.in. za stworzenie strategii komunikacji PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego (za te działania przyznano Grand Prix w zeszłorocznym konkursie Effie Awards), PZU z Marcinem Dorocińskim oraz Johnson & Johnson. Wcześniej pracowała w agencjach Grey Group Poland i Publicis Poland, z branżą reklamową jest związana od 10 lat. Jest absolwentką wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: DDB & Tribal: Aleksandra Jurkiewicz pokieruje obsługą klientów, a Joanna Karwowska-Koza strategią